Teistmoodi IT

Kujutledes end IT-tugilahenduste valdkonna otsustaja rollis Eestis, ütleksin, et IT-tugilahendused on erivajadusega inimeste abivahendid, täpselt nagu ratastoolid või kuuldeaparaadid. Sellise tehnoloogia soetamine peaks käima sotsiaalministeeriumi suunitlusel ning sealt edasi liikuma abivajavatele inimestele, kes häält sel teemal tõstatavad ning teavad täpselt, millist abivahendit neil vaja oleks. 

Muidugi probleem tekib nägemispuudega seotud abivahendite ostmisel, sest need on kallid. Siinkohal tundub lahendus pakkuda inimestele kõigepealt odavamad tugilahendused, mida on inimestel rohkem vaja, siis saaks rohkemate inimeste vajadused kaetud. Rahastuse planeerimise osas tundub kasulik teha suuremat sorti küsitlus, mille raames küsida inimestelt, milliseid IT-ga seotud abivahendeid neil vaja oleks ning selle põhjal üleüldine rahastus paika panna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Uus meedia...?

Kolm põnevat IT-lahendust

IT juhtimine ja riskihaldus